Interiérová identita brand pubov Rudolfinum

Koncept moderných pubov pre značku piva Krušovice - realizácia Šafárikovo námestie, Bratislava.

Interiérová identita brand pubov Rudolfinum – naväzujeme na tradíciu Českého kráľa Rudolfa II. – vytvorenie priestoru navodzujúceho atmosféru kráľovskej hostiny, miesta, kde sa hoduje a pije až do rána do konca.

“Keď kráľovské, tak Krušovice”

Libretto

Inšpirovali sme sa českým kubizmom, podivuhodným a originálnym výtvarným smerom, ktorý na začiatku 20.storočia zviditeľnil Prahu ako dôležité duchovné a umelecké centrum Európy. Český kubizmus bol geometrický a objemový, úplne inovatívny a neobsahoval žiadne antické ornamenty, ktoré sa používali dovtedy. Presne nám to sedelo k experimentátorskej, vznešenej a do budúcnosti hladiacej osobe Rudolfa II., ktorý síce žil o pár storočí skôr. Vytvorili sme tak spojenie kráľovskej vznešenosti so súčasnou modernou dobou. 

Inšpirácia rýdzo českým architektonickým štýlom Českým kubizmom je kontrastná ku ponúkajúcej sa možnosti pri osobe Rudolfa II. citovať stredovek.

kľúčové prvky interéru
  • bar s prednou stranou obloženou reliéfnymi kazetami zo zlatého chromátovaného plechu
  • dôležité steny akcentované interpretáciou kubistického vzoru do 3D podoby, vyrobené tiež plechovými reliéfnymi kazetami. V bielej a opäť zlatej chromátovej farbe.
  • originálny luster „Rudolfov golier“
  • šachovnicová dlažba a čierny obklad zábaria ukladaný diagonálne – odkazuje na línie obsiahnuté v logu Rudolfinum.
  • červené čalúnené lavicové sedenie a vždy jedna červená klasická stolička pri každom stole – miesto pre kráľa
interiérová identita brand pubov Rudolfinum

spoluautorka: Ing. arch. Janka Benkova @janabenkova,

klient: Heineken Slovensko a.s., @heineken

foto: Peter Čintalan @petercintalan

Link na projekt redizajnu tohto konceptu pripravený v roku 2019