Matyšák SHOP

Návrh konceptu interiérovej identity značky Matyšák SHOP
Pohľad na návrh predajného pultu, s integrovaným barovým sedením.

Koncom roka 2018 som sa zúčastnil tendra na návrh konceptu interiérovej identity pripravovaného konceptu obchodov Matyšák Shop. Návrh staval na jednoduchosti a estetike skladu plného tovaru, a príjemnej atmosfére evokovanej použitím svetlého dreva – preglejky, a neupravenej surovej oceli. Rátal som s rôznymi zónami predajne, ktoré nabádajú k impulznému nákupu. Bol to víťazný návrh.

Súčasťou tendra bol aj grafický návrh loga, na ktoré si všetci zvykli a tak sa začalo aj používať. Pri návrhu interierových designmanuálov nerozmýšľam ako architekt, snažím sa vymyslieť pár jednoduchých pravidiel (ako sú kombinácia istých tvarov a materiálov vedľa seba), ktoré vytvoria prepojenie so značkou.

Interiérová identita sa počas prípravy na prvú realizáciu menila, konkretizovala sa a aj „zlacňovala“, ale idea bola postavená tak aby neutrpela a stále držala po kope.

aplikácie identity na skutočné prevádzky

Rekonštrukcia vinotéky v budove Slovenského Rozhlasu v Bratislave

realizácie identity

Prvá prevádzka: Hotel Matyšák Pražská, Bratislava

Prevádzka Galéria Tesco, Petržalka

Prevádzka Obchodné centrum Fórum, Prešov

Prevádzka Aupark Žilina