Návrh interiérovej identity obchodu s farmárskymi potravinami Kukkonia Shop – pilotná prevádzka Aupark Bratislava.
Kukkonia Shop – Návrh interiérovej identity v Aupark Bratislava
Pre značku Kukkonia, ktorá ponúka remeselné a zodpovedné potraviny pre ľudí žijúcich v meste, som navrhol interiérovú identitu prvej pilotnej prevádzky v Auparku Bratislava.
Zadaním bolo vytvoriť interiér vystihujúci spojenie „Naša zlatá záhrada“. Preto som do návrhu shopfrontu zakomponoval motív brány do záhrady – symbolický vstup do sveta čerstvosti a poctivosti.
V zadnej časti predajne som umiestnil „zapadajúce slnko“, ktoré evokuje teplú zlatú hodinu, moment pokoja a hojnosti na konci dňa.
Počas tvorby konceptu som čerpal inšpiráciu aj z vizuálneho štýlu režiséra Wesa Andersona – jeho jemne historizujúceho prístupu, dôrazu na symetriu a prácu s pastelovou farebnou paletou, ktorá pôsobí nostalgicky a časom zjemnene.
Výsledkom je interiér, ktorý spája remeselný charakter značky s hravým, vizuálne silným a prívetivým prostredím, vytvárajúcim okamžitú dôveru a pozitívnu emóciu u zákazníkov.
Kľúčové prvky návrhu:
- motív brány do záhrady ako súčasť shopfrontu,
- slnečný motív „zlatej hodiny“ v hĺbke priestoru,
- pastelová, mierne „vysedená“ farebná paleta,
- symetria a jemná historizácia inšpirovaná štýlom Wesa Andersona,
- podpora remeselného a lokálneho charakteru značky.