Identita obchodov Kukkonia Shop

Návrh interiéroej identity značky remeselných a zodpovedných potravín pre ľudí žijúcich v meste
navrh interieru obchodu

Návrh interiérovej identity obchodu s farmárskymi potravinami Kukkonia Shop – pilotná prevádzka Aupark Bratislava.

Kukkonia Shop – Návrh interiérovej identity v Aupark Bratislava

Pre značku Kukkonia, ktorá ponúka remeselné a zodpovedné potraviny pre ľudí žijúcich v meste, som navrhol interiérovú identitu prvej pilotnej prevádzky v Auparku Bratislava.

Zadaním bolo vytvoriť interiér vystihujúci spojenie „Naša zlatá záhrada“. Preto som do návrhu shopfrontu zakomponoval motív brány do záhrady – symbolický vstup do sveta čerstvosti a poctivosti.
V zadnej časti predajne som umiestnil „zapadajúce slnko“, ktoré evokuje teplú zlatú hodinu, moment pokoja a hojnosti na konci dňa.

Počas tvorby konceptu som čerpal inšpiráciu aj z vizuálneho štýlu režiséra Wesa Andersona – jeho jemne historizujúceho prístupu, dôrazu na symetriu a prácu s pastelovou farebnou paletou, ktorá pôsobí nostalgicky a časom zjemnene.

Výsledkom je interiér, ktorý spája remeselný charakter značky s hravým, vizuálne silným a prívetivým prostredím, vytvárajúcim okamžitú dôveru a pozitívnu emóciu u zákazníkov.

Kľúčové prvky návrhu:

  • motív brány do záhrady ako súčasť shopfrontu,
  • slnečný motív „zlatej hodiny“ v hĺbke priestoru,
  • pastelová, mierne „vysedená“ farebná paleta,
  • symetria a jemná historizácia inšpirovaná štýlom Wesa Andersona,
  • podpora remeselného a lokálneho charakteru značky.